Sıkça Sorulan Sorular

Organik ürünler gerçekten organik mi? Nasıl anlayabilirim?
Üzerinde organik yazan tüm ürünlerimiz organiktir. Hepsi sertifikalıdır. Sertifikalarını sitemizden inceleyip, bize bu konuda güvenebilirsiniz. Sertifikalar için buraya tıklayınız.

Siparişimi teslim alırken herhangi bir ücret ödeyecek miyim?
Normal teslimat sırasında kesinlikle ekstra bir ücret alınmamaktadır. Kargo görevlisi sizden herhangi bir ücret istediği takdirde lütfen bizimle irtibata geçiniz.
Eğer Kapıda Ödeme yöntemiyle ödeme yapacaksanız, siparişinizi teslim alırken ürün bedeli ve kapıda ödeme bedeli toplamını ödemek durumundasınız.

Kapıda ödeme için ayrıca bir ücret ödeyecek miyim?
Kapıda Ödeme için ürün bedeline ek olarak 15 TL ücret alınmaktadır.
Örn: (Ürün Bedeli) 109TL + (Kapıda Ödeme Bedeli) 15TL = 124TL olacaktır.

Sipariş verdikten sonra alıcı ismini veya adresini değiştirebilir miyim?
Siparişinizi oluştururken teslim alacak kişi adı ve adresini ayrıca belirtebilirsiniz. Sipariş oluşturulduktan sonra adres veya alıcı değişikliği yapılamamaktadır.

Teslimat zamanında adreste kimse bulunamazsa ne olacak ?
Kargo görevlisi eğer adreste kimseyi bulamazsa, "Kargo İhbar Notu" bırakır ve kargoyu şubeye geri getirir. Bu durumda kargonun alıcı tarafından 3 gün içinde şubeden alınması gerekmektedir.

Kargo adreste bulunamama nedeniyle şubeye geri dönen ürünleri yeniden dağıtıma çıkarmamaktadır. Alıcıdan kaynaklanıp geri dönen ürünler iade alınır, tüm kargo masrafları düşüldükten sonra kalan tutar müşterimize iade edilecektir.

Kredi kartımla işlem yaptıktan sonra işlemimi iptal etmek istiyorum. Paramın iadesi nasıl olacak?
İptal talebinde bulunmuş olduğunuz kredi kartı işlemleri bankalar birliğinin almış olduğu kararlar ve yasal prosedür gereği 2 ila 7 iş günü içersinde kart hamilinin kredi kartına iade edilmektedir. Bu süreç bankaların tüm üye işyerleri ve bireysel müşterilerine uygulamakta olduğu standart süreç olup; iade işlemleri aynı gün içersinde kredi kartına geri yansıtılmamaktadır.

Firmamız ulaşan iade talepleri 24 saat içersinde gerçekleştirilmekte olup, iade sürecinin geri kalan kısmı ise banka tarafından devam etmekte ve sonuçlandırılmaktadır.İşleyiş ve iade süreci hakkında ayrıntılı bilgiyi tüm detayları ile birlikte bankaların müşteri hizmetleri servislerinden öğrenebilirsiniz.

İade talebinde bulunmuş olduğunuz işlem;

ÖRN: 10/09/2014 tarihinde 60 TL lik 6 taksitli bir işlem gerçekleştirdiniz (10 TL X 6 Taksit)

Ardından 12/09/2014 tarihinde bu işlemin iadesini talep ettiniz, işlem tutarı 60 TL

Blokesi kaldırılıp yeniden kullanıma hazır halde kredi kartınıza 2 -7 gün içersinde geri yansıtılır. Yani limitinizden düşürülen 60 TL yeniden aktif hale getirilir ve bu tutar kadar alış-veriş yapmanıza banka tarafından yeniden imkan tanınır. Fakat işlem taksitli işlem olduğundan işlemin aylık hesap ekstrenize yansıması ; İşlem Tarihi Dönem İçi İşlemler Kalan Borç/Taksit Tutar (TL)

10 Ekim 2014 Firma Ünvanı 10 X 6 -1. Taksit 60,00 10 Ekim 2007 Firma Ünvanı 10 X 6 -1. Taksit -60,00 şeklinde giriş - çıkışlar halinde altı ay süreli olarak gerçekleşmektedir. Yapılan işlemler taksitlendirilmiş işlem olduğundan kredi kartı hesabınıza rakam iade edildiği halde taksit miktarınız,örnekteki 6 ay olarak verilen süre boyunca her ay bir giriş(+) bir çıkış (-) işlemi olarak yansıtılmaktadır.

Düzce dışında yaşıyorum verdiğim siparişler elime ne zaman ulaşır?
Düzce çevresindeki illere ertesi gün teslimat mümkündür. Düzce’ye uzak olan şehirlerimize de en fazla 2 gün içerisinde teslimat yapılmaktadır.


Siparişi teslim aldım, fakat aldığım ürünlerin lezzetinden memnun kalmadım, ne yapmalıyım?
TTK gereğince gıda maddeleri, içecekler veya diğer günlük tüketim maddeleri için cayma hakkı bulunmamaktadır. Ancak biz ürünlerimize ve hizmetimize çok güveniyoruz. Bu yüzden ürünlerin lezzeti ile alakalı herhangi bir memnuniyetsizlikte anında iade alıyoruz. İade koşullarımıza buradan ulaşabilirsiniz.

Üye bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim ?
Kullanıcı İşlemlerim menüsünden Kullanıcı İşlemlerim kısmından bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.

 

 

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR